Topsælgere

 

Hvad er GeoSLAM Care?

GeoSLAM Care samler det bedste inden for hardware og software support i en enkel pakke. GeoSLAM Care sikrer, at alle ZEB-produkter fungerer bedst og bruger den nyeste software.

Alle fulde systemer leveres nu med GeoSLAM Care, Uddannelses GeoSLAM Care eller Discovery GeoSLAM Care som standard i 1 år.GeoSLAM Care erstatter de foregående Bronze, Silver og Enterprise / Gold supportpakker og tilbyder alle kunder det samme niveau af service og support.

Kunder skal have en aktiv GeoSLAM Care-pakke for at modtage hardwaresupport, softwaresupport og opgraderinger af software.


Hvad får du med GeoSLAM Care?

GeoSLAM Care leveres med:
• De nyeste softwareudgivelse
• Fjern support fra GeoSLAMs team af ingeniører
• Hardwaregaranti i op til 3 år fra købsdato (så længe din GeoSLAM Care pakke er aktiv)


Hvad med Discovery GeoSLAM Care?

ZEB Discovery GeoSLAM Care inkluderer de årlige udgifter til ZEB Discovery-software, med garantibeskyttelse for ZEB Horizon og adgang til supportteamet.
NCTech-kameraet har et års garanti, medmindre der ved købetidspunkt tegnes en 3-årig pakke, i dette tilfælde gives 3 års GeoSLAM Care.


Hvordan fungerer den 3-årige hardware support med GeoSLAM Care?

Alle GeoSLAMs løsninger leveres nu med 3-årig udvidet hardwaresupport uden ekstra omkostninger, så længe der er en gyldig GeoSLAM Care-pakke for hvert år af hardware-supporten.


Har jeg stadig hardwaregaranti med GeoSLAM Care?

Vi er så sikre på vores ZEB-familie, at ethvert komplet ZEB system vil blive dækket af en 3-års garanti, så længe der er en aktiv GeoSLAM-Care pakke på plads. Tilbehør (inklusive ZEB Cam, ZEB Pano og NCTech iStar Pulsar +) leveres med 1 års garanti.
GeoSLAM Care pakken sikre reparation eller udskiftning af ethvert ZEB-system, der har udviklet en fejl ud over fair slitage (efter GeoSLAMs skøn), sålænge hardwaren er under garanti. (udgifter fragt til og fra GeoSLAM afholdes af kunden).


Hvornår starter GeoSLAM Care?

GeoSLAM Care starter ved aktivering af GeoSLAM Hub.


Skal jeg have mit system serviceret?

Det er ikke et krav at servicere et system, men vi vil anbefale at have et mindre service hvert år og et større service ved 3 år. Dette sikrer at systemet fungerer til sin fulde kapacitet. Servicering er ikke inkluderet i GeoSLAM Care.

Bør jeg købe et system med 1-årig eller 3-årig GeoSLAM Care-pakke?

Et års GeoSLAM Care er inkluderet i den fulde systempris på købstidspunktet. 3 års GeoSLAM Care kan også leveres og vi anbefaler denne pakke, da den giver den bedste værdi for pengene og betyder kontinuerlig support i hele 3 år.


Hvad sker der, hvis min GeoSLAM Care udløber?

Hvis GeoSLAM Care udløber, kan vi ikke tilbyde support. Hvis din GeoSLAM Care er udløbet, opkræves et reaktiveringsgebyr ved fornyelse udover omkostningerne til fornyelse af GeoSLAM Care pakken.
Hardwaren vil ikke være dækket i 30 dage efter reaktivering.